Majpannkaka

 
Hörrni, det är maj...På riktigt. Maj 2008 var helt klart den bästa och underbaraste månaden under hela min uppväxt.... jag har tänkt tbx på någonting från den månaden minst en gång per dag i ett heelt år. Shit vad tiden går fort. Detta års Maj ser tyvärr inte ut att bli lika roligt utan snarare som att vi kommer få fullt upp i skolan med massa prov i olika ämnen osv. Ingen revy, ingen nattiné, ingen bal, ingen DM-match, ingen 60-talsfilm osv... sorgligt. Men vi får helt enkelt göra det bästa vi kan av månaden och föröka ha lika roligt fast på andra sätt, om det nu går vill säga...

Jag är vaken, har varit det i typ 2h....varför är ingen annan vaken? Jag har tråkigt. Kanska borde dra upp rullgardinenen och se om det finns någon stor och fin gul sol där utanför. Isåfall blir det kanske frukost  och novellskrivning ute på bron istället för här inne i mitt instängda rum. ja, det låter party tkr jag... Lev dagen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0