"Kontokort"

Efter dubbla lyxmiddagar + efterrätt + Supermario smash bros+ kvällspromenad+lite folk+ Horton+ett kraschat Guitar Hero world tour så är jag sådär alldeles lagomt mätt och belåten. Och det är en såndär riktigt skön vårkvällsvärme utomhus så man vill typ nästan inte gå in. Vi var förbi grubbe några minuter på våran kvällspromenad och åh vad jag ville vara en av dem som just varit där inne och gjort världens revypremiär och sen bara fått fara hem och umgås med massa kompisar. Men jag var faktiskt en av alla dom för ett år sedan, så det så, det är det inte alla som har varit, och jag tycker lite synd om dom för minnena och känslorna man får därifrån är ingenting att leka med x].Nä men visst jag saknar det sjukt mkt och kommer bryta ihop inombords när vi ska titta på en föreställning men jag får inte bli sådär övertöntig och börja tjata om det alltför mkt.... ska försöka att hålla allt för mig själv. Haha. ajja, nu ska jag sova för att sedan vakna upp till en lördag full med plugg. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0