Jag vill ha dig nu

Lasse insperation, sanning, falskt, vad du nu vill... olika sådär.

Mina tangenter fungerar alldeles utmärkt just nu och det flyter på som bara den. I like it. Tänk om dom vore så hela tiden.

   
Idag var iaf varmste dagen hittils under 2009, sjukt så sjukt...man skulle haft en pool eller ett hav i närheten på gården som man kunde svalka sig i. Men jag trotsade denna tryckande hetta och pallrade mig ner till den fullsmockade stan och sen vidare med Angelica och Cajsa till yran för att se finalen, men där gick det typ inte att vara så vi for tbx efter 1h xD. Efter våran grillningsmiddag så cyklade jag iväg till amanda där hon jag och Frida busade omkring hela kvällen på hennes utegrej. Och ni ska ba veta hur många myggor jag har mördat... I'm a riktig murdermachine!!! Men myggor kan faktiskt dra dit peppern växer...dom är så små och fula och låter som gud vet vad... nej det finns inget positivt med dom, jävla blodsugare... borde utrotas. Nu ska jag nattduscha :O 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0