Jag kan inte, jag vill inte, men jag vill!

Alla mina tangenter dampar sönder en efter en. Först fixar jag den ena....osså dampar en annan. Just nu är det "sudda bort-knappen" som är ur funktion vilket inte är så bra eftersom jag stavar fel typ hela tiden.

Jag är trött. Jag vill sova. Jag sov nästan nyss. Det var inte skönt. Jag och Angelica gick och deppade tsm på stan efter skolan. Jag har smittat henne med ordet bajs, och bajs var precis vad det var. Vi såg små "tecken" hela tiden som visade på att alla andra mådde toppen utom vi...  som typ några som gick omkring med 3 blombuketter, några som skulle säga hejdå men inte klarade av det första gången utan sprang tbx mot varandra och pussades igen osv.. Det var inge snällt tyckte vi men kunde inte låta bli att le bara för att det var så typiskt. Tur att vi var 2 iaf. Kom ihåg min begravning.

Jag vill jag vill jag vill.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ditt Ö funkar typ inte bruden, märkte jag idag

2009-05-09 @ 00:58:20
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0