It's late and youre mama don't know

  

Så nu har jag varit på grubberevyn 2 föreställningar på rad varav ena var nattinén. Precis som jag förutsåg så bröt jag halvt ihop innerst inne men kom över det och klarade den andra alldeles galant. Var det värt 80 spänn då? njaa.... lite önskar jag nog att jag hade 40kr extra men så farligt var det inte, stämning ju :) Det är en fin kylig natt ...vi borde egentligen vara ute på en nattlig promenad nu, fast alla sover och vi har FF och måste alltså vara inomhus och ta reda på de här timmarna väldigt väl xD. Imrogon blir det ännu mera teater och ännu mera plugg....nu ska jag gå och ta väl hand om detta föräldrafria hus, godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0