I wish upon a star

Så var mina tvprogram slut för dagen, jag saknar redan Sex and the City. Längtar till sommarkvällarna då vi kan sitta och ba mata massa avsnitt, käka gomat och njuta av kvällsolen. Snart är vi där...faktiskt, bara typ...25 dagar kvar i skolan och då räknas knappt de sista. yeeeey. Jag taggar jobba, pengar, glass, sommarkläder, heta killar, snygga tjejer, sommarregn, havet, stranden, gräset och för att inte glömma sol och plusgrader osv osv. Just nu är det bara 4 grader och mulet men än så länge är det ju bara vår ;), för mig börjar sommaren den 1 juni hur vädret än är, men än så länge ...vår.

Nä men nu ska jag aktivera min novellskrivarhjärna, lyssna på Lasseman och få lite gjort. Sen hade jag tänkt mig ut på en joggingtur men vetefan om jag orkar...laaaatmaask har jag blivit.


Kommentarer
Postat av: Alma

Gillar sommarbeskrivningen! :D

2009-05-05 @ 18:55:08
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0