Humöret på topp

Jag ska inte säga inget, men det är iaf verkligen inte mkt som kan förstöra denna dag för mig! Sjukt underbart. Vi började dagen med att göra bort oss för spanskaläraren och typ skratta oss igenom vårat muntliga nationella, vi sprang coopertest på 3km och jag slog mig själv med 20sek från i höstas och fick ut dagens motion samtidigt. Sen fick vi tbx nationella proven i matte och YEEEEY jag var godkänd, tillochmed med en liten marginal!!!!!!! Vi hoppade och fjantade runt alldeles lagomt mkt i korridorerna eftråt... sen fick vi skippa ULSen och sluta typ 2h tidigare. Haha,livet är underbart. Jag log hela vägen hem och tittade samtidigt på gröna lilla pytteUmeå som idag duger alldeles utmärkt. Nu ska jag packa ner frukt i min väska och sedan bege mig till brännbollsyran!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0