Hey, watch me now


Nu sitter jag här ute på bron i linne och steker med min dator, är sjukt jävla äckelskabb men orkar inte bry mig om det ritkigt än. Gårdagen blev till en riktig partydag med novellskrivning, motorcykeltur, gå på köruppvisning och sist men inte minst eftersläppet för waldorfkören som jag hängde med på. Så från 21.30 till 1.30 dansade vi lös inne på äpplet med en massa ungdomar och vuxna. Det blev sjukt varmt och svettigt men alla var typ lika ofräscha så det spelade ingen roll, och riktigt bra träning. Kring 01.30 gav vi upp heelt slutkörda efter nästan konstant vild dans i 4h, då cyklade vi hem och stupade i säng. Så idag när jag vaknade med typ halva sminket kvar och sjukt skabb så var jag för första gången med om att vara bakis på endast dans. Haha, det va inte så farligt men en dusch skulle sitta bra. Fast nu ska jag dra vidare med Alma mot Nolia där Idolintagningen är ifull gång och kanske t.om hinner se jesper köra sitt framträdande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0