Hej vind, vad gör du bakom hörnet?

Åhh blåst, oerhört skönt. Blåsten rensar själen vettni. Jag var ute och sprang förut idag och trodde att jag skulla blåsa bort...hela lilla jag ba styrde åt vänster, kul ju. Fast det blev typ jobbigt att andas, så det blev en kortisrunda. Sen var jag hemma i 2 sek innan det bar av till lilla sötfarfar för att klippa hans gräsmatta och 20 min senare var jag 50kr rikare. Yeey. Jag hade lätt hjälp honom helt gratis men han bara kom med pengarna så jag tackade och tog emot :) Han tycker det är tur att han har mig och att det är en ära att få känna mig och jag kan nog inget annat än att hålla med, men måste säga att jag känner likadant för min lille sötfarfar :].

Aja, nu är det kväll igen, dags att sova... fast först ska jag gå ut och rensa själen, duscha och sen somna.

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: haha :D:D

2009-05-27 @ 22:45:58
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag var ocksåute och sprang! Askallt (Men inte på söndag, 29, 29, 29 g-g-graaander)

2009-05-28 @ 07:16:17
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0