Hej kom och hjälp mig

Det kändes som riktig sommar när jag drog upp rullgradinen imorse....visst var det mulet, men ändå. Det var känslan av en fin varm mulen dag efter flera soldagar som gjorde själva grejen. Det var fint. Jag tog mig till skolan och 10min senare satt vi i Aulan och gjorde 2h nationella prov i matte....  tur att tiden går snabbt när man gör prov, annars hade det varit en ännu större plåga, men nu är det iallfall över och A-krusen är avslutad och klar, bara att hoppas på G också. Resten av dagen rullade på väldigt långsamt, vi spelade La crosse och vandrade runt så vi blev yra i huvudet. Det sitter fortfarande kvar jag lovar att mitt huvud kommer sprängas utifrån och in vilken sekund som helst, fan ta mina bajsdumma käke. Men det är bara att tänka bort värken för ikväll blir det 100% Nk-plugg och sen täntke jag stupa isäng rätt tidigt. ha en lite roligare kväll en mig,,,  och nu tittar faktiskt solen fram :)


Kommentarer
Postat av: Frida

svar: GOD? haha xD

2009-05-19 @ 22:25:56
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0