Hace buen tiempo

y hace calor.

Vädret in my heart!!! Ligger ute på bron och pluggar spanska och solen steker typ sönder en. Det är lite synd att man blir brun av att sola... för börjar jag att sola redan nu kommer jag ju vara svart till sommaren och det låter verkligen inte ett dugg lockande, så lite lugnt måste jag ta det :P. Och jag tror bestämt att det måste vara flugornas år i år. Sjukt så många det finns och de flyger omkring och finns överallt heela tiden. Högst irriterande!!!! Fast tur att de inte gör någonting annat än sätter sig ner och studerar omgivningen, hade de bitit en eller något liknande hade jag stannat inne!! haha jävla stadsunge...men jag kan inte rå för det (A). Nu ska jag ta 20 minuters pluggpaus och lägga mig med musik i öronen och ba fetnjuta ett litet tag. Ut ut ut och kut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0