Försvinnande goda

En ledig måndag....passar alldeles utmärkt och behövdes väl eftersom jag  igår inte riktigt hade hämtat mig från lördagskvällen, men nu efter 10h sömn så är jag nästintill återställd =). Jag har t.om hunnit med att räkna 1,5h matte och pratat 20min i telefon med Nanny som just nu står någonstans utomhus och räfsar löv. Kul kul. Vi taggar film ikväll!!

Och från en sak till en annan. Har ni smakat de "nya" Ballerinakexen som nu har funnits ett tag!? Shit så goda och galet beroendeframkallande. Tar man ett måste man ju bara ta ett till. Råkar vi ha en förpackning hemma så tar den typ slut på 1 till 1½ dag och sen längtar man till nästa gång. Deras "reklam-logga" eller vare nu heter stämmer ju på riktigt, de är verkligen "Försvinnande goda." Sjukt. haha, det ska typ bli mitt nya lördagsgodis. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0