Fail

Mitt första ord imorse var "fyfan".... 10min senare låg jag fortfarande kvar och sa "jag vill inte". Men duktig som jag är så gjorde jag mig klar i tid och cyklade till skolan för att mötas av endast 3 klasskompisar som satt och såg purkna ut och sa att vi hade sovmorgon. Baaaaah!!! Så jag vände på klacken och cyklade hem igen. Jag hade helt raderat det ur mitt minne och nu sitter jag här och mummlar fula ord till mig själv. Jag kunde sovit 2 heeela timmar längre!!!! Osså kom jag på att vi har spanskaprov sista timmen....yeey. Härlig start på dagen anna...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, jag skrattar. Sötbullekorv, eller vad det nu var du sa...

2009-05-25 @ 16:52:49
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0