En tå med pygmén pinglan



   

Sen efter några timmars "pluggande" på varsitt håll så lessnade vi, sen styrde våra fötter mot kavntum där jag förlängde Amandas liv en aning, men det är ju inget ovanligt. Sen gick vi hem till tå för dela munkar i fjärdedelar...det var party. Sen satte vi på oss mitt på gatan och ingvigde typ... sommaren? Sen fortsatte vi gå ner till älven. Sen förlängde jag Amandas liv lite till. Sen blev vi myggattackerade. Sen mosade Amanda en "bananfluga" i håret och jag fick förstås ta bort den och alla inälvor som hon kletat runt. Sen blev klockan mkt och vi vända om och gick hem. Sen kom jag hem och dom hade låst dörren. Sen öppnade dom dörren. Sen kom jag in och nu sitter jag här. Sen var det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0