En middag med vuxna

Halva middagen bestod av prat om maten, hur god den var, vad man tål/inte tål, om vinet var gott, om man har någon "egen maträtt", åsikter om matprogram osv osv. Sjukt mkt matsnack iaf. Jag satt och lyssnade och låtsades vara intresserad.

Andra halvan bestod av prat om vad JAG ska göra efter gymnasiet och vad JAG har för starka/svaga sidor och alltså var ALLA deras 8 ögon riktade på mig i typ 10min....sjukt jobbigt. Jag visste varken på vem jag skulle titta eller hur länge som var normalt att ha ögonkontakt osv... och bara för att jag inte visste vart jag skulle ta vägen så började jag istället flina stort och fult åt hur komiskt det var (typiskt mig) ...och då flinade de ju såklart tillbaka..skräck :O.

"sätt in snoppen, osså trycker du, ahahaha"

"jag hoppar in i toan"

Sånt började de snacka om när jag hade rymt från bordet och upp till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0