Drömmarnas land

Nu är klockan äntligen i en normal tid så man kan gå och lägga sig... pjuuh, den långa hemska dagen är äntligen över. Sängen. Sova sova sova. SOVMORGON! Somnar jag inom 10 minuter kan jag få ihop 11 timmars sömn, åh så underbart. Och imorgon har vi endast vårat svenskatal i aulan och får sen sluta där vid 11-tiden vilket inte känns ett dugg jobbigt faktiskt xD. Nu fungerar typ tangenterna normalt... värt? Jag skulle ju gå och gråta hos datateknikern!! Ajja, dom lär väl svika mig igen inom en kort tid... nu ska jag säga adjö till verkligeheten och hoppa in i drömmarnas land :)


Kommentarer
Postat av: sara

den är verkligen jätte bra :)

kram

2009-05-26 @ 22:10:58
URL: http://sara15april06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0