Can you feeeel thiis??

Oj nej. Nu råkade jag just trycka på typ 3 tangenter samtidigt och göra så att allt på skärmen blev asstoort. Fail.  Nä men
detta inlägg lär bli lite random.

Jag längtar till sommaren. Till kvällarna, både myskvällarna och de lite mer partykvällarna. Vi planerar redan en (eller flera) hel kvällar med hemköpt kinamat, Ben&Jerrys och Sex and the City i Nanny  och Paulinas lägenhet. Partyyy juu.

Jag har köpt remmar från Kvantum, det var typ galet längesen och dom hade t.om sänkt priset med 2 hela kronor. Awsoome. Dom hade tyvärr inte såndär goda med kolasmak så det blev jordgubb istället.... lite synd, taggade de andra.

Annars så skulle jag gärna gå ut och kratta löv...typ nu. Tänk er så fint. En kratta, löv, en stor tjocktröja, mörker, Lars Winnerbäcks låtar i öronen osså månen. Wonderful... ja som ni förstår så sitter jag och drömmer mig dit ut nu men är tyvärr fast här inne med min halvt renbäddade säng och asbramusik. Så nu blire lite bäddningspartyy här inne alldeles för mig själv....yeeey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0