But would they write a song for you?

Här sitter jag med svidande ögon och sörjer fortfarande över mina 2 förlorade skönhetssömstimmar. Det var en fet onödig fail som skedde bara för att jag var för trött för att använda hjärnan. illa detdär. 

Folk går iaf fortfarande på att min tatuering är riktigt och frågar mig frågor som "gjorde det ont?", "hur mkt kostade det?" och "vart gjorde du det?" Och endel säger direkt att jag ljuger och frågar om den kom från tugummiförpackningn. Det fattar inte jag.... brukar det finnas tatueringar där i??

Idag var det varmt, idag var det sol, jag stekte, läste och åt skorpor... lovely.

I would write a song for youuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0