Anna (L) Killar



Och jag är, jävlar i min låda, ingen tanklös idiot.
Jag är en grabb som söker bot
mot mina grabbiga begär
.

Idag är en såndär bra dag då jag älskar killar!! Alla killar! Dom är bara sådär jättefina och jätteroliga och jag skulle mer än gärna vilja vara en. Det finns många favvoriter t.ex Stevee min lilla plutt, Nick tha man, Bowling som jag själv styr över, Kevin the one and only,  jesper och jerry charmknuttarna, alla span, mina kära farföräldrar och minst men inte sist min absoluta favorit Johannes min egen bästis. osv osv. Grabbar for laajf, right!? Haha ja, nu ska jag gå och vra lite pojkaktig av mig....typ.. prata motorer. Hare (så säger killar)

Du kan ta och skriva opp att jag ska bli
en reko kille med finess!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha söött =]



svar: oja =D !

2009-05-07 @ 20:26:23
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Haha du är för söt!



Både Nick och Kevin! Haha, naw

2009-05-08 @ 14:20:52
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0