Pikaboo

Igår skulle jag föra över ULSarbetet på ett USBminne och sen skriva ut det, och gissa vad jag hittade!!?? Jo en massa söta/fina/fula/hemska bilder från 2006-2008 som jag inte har sett på jääätttelänge. Nåååh, det var värsta....vad äre folk brukar kalla det, Nostalgitrippen!? Plus en massa låtar från sjuan som man kan helt utantill fortfarande. haha ja, det var fina minnen det... fast min sista pluggtimme försvann så det blev nästan ingen mattepluggning igår, men skit samma för jag vet nu att man kan få IG utan att måste gå sommarskola. yeeey =). Nu har jag slösat bort hela min sovmorgon också på saker som musik, nagellack, kläder osv....så det blir till att plugga jävel ikväll istället, men nu ska jag ta min cykel och cykla iväg i regnet bort till skolan.

  


Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH! SUDDGUMMIT JU!!! =O =D

2009-05-06 @ 17:12:43
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0