Bara vara, vara vänner



Så var engelska nationella avklarat... det tog 3 hela timmar och var typ halvsvårt men nu är det slut och vi har fått lämna skolan för dagen. Sjukt skönt. Och som tur var så steg värmen och jag har hunnit spendera pengar på stan med Turk-Amanda som är hemma i sverige igen. Vi cyklade sen hem i solen och 10min senare landade jag ute på min bro med min dator, glass, musik och feta glajjor....nu ska här skrivas novell!! Allltså jag skriver typ novell heeela tiden låter det som, vilket jag också gör...men grejen är att jag typ aldrig kommer någon vart och den ska vara klar på måndag, hjäälp! Nu ska jag fortästta att studera de gröna plättarna på våran gräsmatta och försöka få lite insperation... ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0