And I'm tiireeed

Jag är trött, jag vill sova. Min hjärna är totalmos. Jag kan inte läsa instruktioner. Mina tangenter dampar lös. Jag drunknar i mina fina "idolers" fina röster istället för att göra det jag ska. Jag vill hem. Nu.

Jag åt tre småbitar munkar men fick ingen sockerkick för det... synd, jag hade behövt det. Och smurfgubben med den blåa luvan som alltid brukar gå sin morgonpromenad klockan 8.00 har jag inte sett på typ 2 veckor. Tänk om han har blivit värsta sjuk och ligger på sjukhuset eller nåt... sorgligt isånafall. Jag saknar att möta honom varje dag påväg till skolan. Hoppas han är tillbaka snart. Och bilar kör som dårar, en dag kommer jag dö i trafiken...

Amanda och jag ägde fett på muntliga nationella.... vi skrattade typ lika mkt som pratade....men våran lärare tyckte tydligen det var trevligt så hon var nöjd. Tur det :)

Kommentarer
Postat av: josefine

tack så mycket :)

2009-05-26 @ 15:36:28
URL: http://busifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0