adjö livet

Nu sticker jag
nu börjar mina bättre dar
han har kommit för att hämta mig
och äntligen, äntligen slipper jag dig.

Det är 10 minuter kvar av sista lektionen men jag tror att jag lägger av ändå. Jag var sjukt taggad i början av dagen....sen blev jag skadad på ULSen och nu tror jag att jag snart avlider. Nä alltså...  nu är jag tönt. Men jag vill inteee längre!!! HELG. TACK. BEHÖVS. Megha...snart så...

komihåg att ha How to save a life och Westlife på min begravning...det är allt jag kräver. Osså dricker ni alla champagne och dansar lös efteråt. Och ni kan ju alltid dra historier om alla kostiga saker Anna gjorde när hon var i livet. Adjö.

Kommentarer
Postat av: megha

anna...snart så...det behövs verkligen!

2009-05-08 @ 21:30:21
Postat av: megha

anna..snart så..det behövs!

2009-05-08 @ 21:33:44
Postat av: megha

hahah ojjj jag trodde inte att det blev något! aja men nu har du fått tre inlägg av mig så det kanske räcker!vi ses snart : )

2009-05-08 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0