In action

Jag bad mamma väcka mig klockan 10.00 för att hinna med många soltimmar men eftersom jag för andra gången i mitt liv vaknade upp "bakis" på  endast låånga promenader och galen dans så råkade jag visst somna om en och en halv timme. Men vadå.. klockan är bara 12.00...hela dagen är ju kvar. Kanske borde jag pallra mig ner till stan och fixa en morsdagspresent för jag tror man kommer dö om man bara ligger och steker i denna värme. Vi får väl se hur det blir. Här är iaf lite bilder från min fina gårdag :)

    
Yran In action                   E&E in action             OMG in action               A&A in action

     
BK utbränd in action      Marcus in action           Jerry in action                   Jesper in action

   
S.M.S in action         Mat in action             5or & 6or in action            Snygg bil in action  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0