A sunny day

Nej jag ser inte ond ut

Nanny borde vara hemma...då hade vi kunnat ha en riktig cykelgängetdag ute i solen och sen inomhus under kvällen. Men det blir icket av eftersom våran käre vän just nu är påväg till Ryssland i en buss tsm med sin klass. Jag tycker synd om stackarna som måste sitta instängda en hel solig dag som denna, men jag skänker dom telepatiska tankar genom luften och hoppas att det hjälper. Annars så ligger jag ute på gården i min sjukt gula bikini och steker tsm med Emy, mamma har just hittat pyttesmå morötter i vårat trädgårdsland och är väldigt exalterad över det och pappa går runt med en såndär maskrosuppplockare (3 p:n, bra svenska) och drar upp maskrosor och täcker sedan igen hålen med jord från blommorna. Partyfamiljen här alltså... Haha nä nu ska jag ut i solen igen, adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0