7 seconds away

    
Varför ska jag alltid vakna så sent de finsate dagarna!?? Elller jag vaknade förstås där vid halv nio då morfar ringde och väckte hela huset...men sen somnade jag såklart om och vaknade inte förrns typ nu. Men jag drömde roliga drömmar om Failarn, pottipott, strips osv så det kanske var värt det. Haha. Igår kvälls var iallafall myspys och vi fick träffa Jejja och Jonas igen. Det blev en hel del "höra-fel-moments", godsaker, skratt och melodifestivalen =). Så idag har jag bestämt mig för att lära mig lite spanska ute på bron....lycka till till mig.


Kommentarer
Postat av: Alma

Härligt! Visst är bilden på dig och mig från förra året? :)

2009-05-17 @ 22:16:24
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0