Who gets the honeys?

Nu bär det snart av mot stan och sedan vidare... tror jag hunnit med allt jag skulle göra, måste ba käka lunch och springa till bussen. Great!! Och jag har funnit en ny favvolåt att spela gitarr, och man kan typ sjunga falskt till den vilket passar utmärkt för mig =D. Mamma sitter just nu i fjällen och chillar jäveel på lillstugans altan, det vill jag ooockså göra, men det är faktiskt inte så länge kvar till vi sticker dit igen, 2 veckor är ju som över på ett kick, sen kan vi också sitta och steka i Klimpfjällsolen och njuta av livet. Men idag ska vi göra the same shit but way different, enda likheten är väl att vi ska leva livet och njuta av varje sekund, det är kul det också. Men nu går min buss och 20 minuter alltså måste jag vara där om 15 och innan hinna äta lunch och klippa snöre. SNART FÅR VI BADA BADKAAAR! Ha en bra lördag nu. Lev och må xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0