waooow

Någon gubbe i våran matkällare hade tagit bort strömmen ur hela huset så jag kunde inte skriva i morse under min sovmorgon (nu låter jag som en såndär riktigt "gangsterbloggare ;)) så istället levde jag loppan uppe på mitt rum med kläder, smink, frukost och musik....party party. Haha nördAnna jag vet... men när man väl är vaken så måste man ju på nåt sätt ta vara på sin sovmorgon. Igår valde jag en 15min massage av mamma istället för Sex and the city-filmen...det var lätt värt, och min rygg är cp. Tagga ostreopaten igen!!...

Ajja, nu ska jag återgå till den kära skolan, adiós.


Kommentarer
Postat av: Frida

Gangsterbloggaren ;)

2009-03-11 @ 22:02:08
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0