Vi...och dom..

Ännu en solig dag, underbart, man känner våren!!! Jag fick lite lust att hoppa hopprepp på minsta lilla asfaltsfläck, fast det får jag nog ta och vänta med ett tag. Idag hade vi iaf GA-dag som till en början innebar en massa långa dryga timmar i aulan med film och teater om handikappade och utvecklingstörda, men efter lunchen hade vi en föreläsning med någon sjukt söt liten kort person som drog sin fantastiska lilla livshistoria och ja...hon var typ helt underbar och fick hela aulan att skratta 1h i sträck! Hon gjorde lätt dagen som sedan fortsatte med en solig promenad hem från skolan med Amanda och sen även en date med Nanny på frasses och finns det någon goare person så säg!! Vi försöker att tagga livet, men det är lättare sagt än gjort alltså....riktigt svårt.

Jag har nu käkat Thaimat 5 av 7 dagar sen förra fredagen då vi köpte hem från det som blev över av thaimiddagen på grubbe.  Så nu kan ni gissa att jag är sjukt less ...det var gott första gången, lite andra men sen blev det bara för mkt och nästan äckligt, men ikväll var sista gången på väädligt länge. Men klaga ska jag inte, för vi lever i ett land där man kan äta sig mätt varje dag, vi slipper majssoppa! Så tack Sverige du gamla och fria nord, du tysta och glödjerika sköna....


Kommentarer
Postat av: Frida

JA ALTSÅ NU ÄR DET HOPPREPS-VÄDER :D !

2009-03-18 @ 19:50:46
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0