Vi är tillbaka

Och jag hatar det! Jag har kommit på felet, Umeå är felet. Umeå gör en deprimerad med sin tjocka luft och små smutsiga gator. Klimpfjäll skare va, i Klimpfjäll mår man bra. Eller varför inte dra till Västergötland och hälsa på en viss snygging som vi bekantade oss med idag på busstationen i Villhelmina. Allt utom umeå och detta hus, som jag nu sitter ensam i eftersom föräldrarna är borta över natten och syrran har ett liv och stack ut 1h efter hemkomsten. Fast ensam hemma är ju inget man ska klaga på utan istället ta vara på, så jag har tänkt ta tag i alla dessa goa bilder och låter dem berätta om våran underbara vecka i fjällen eftersom en bild säger mer än 1000 ord.

 
 
Ditresan i en proppfull buss, vi fick sällskap av Hanna,Amanda,Sara,Anton
och Andreas som oxå kom och hälsade på oss i stugan en dag.


BACKEN!

 
Spel varje kväll. Samma lag. Chris och jag gjorde så gott vi kunde och fick till några "IN YOU'RE FACE-momnets" Och Johannes min allra sötaste lilla vän kan hantera en bobb bättre än mig, men pósa kan vi båda två..



   
Snowbaord hemma i stugbacken.


Mina allra bästa! "Böj på benen, böj böj på benen"


    
SKOTER         "kaanin"


Jag och Nanny lyckades välta!! :D


Någonting med bilden känns bekant....right?


Lillstugegänget med hela klimpfjäll bakom sig! "No no no no no no NONO" 

Med halvbra väder, Underbara människor, underbara skotrar, underbara fjäll,
underbar mat, underbar stämningså kunde det ju inte bli annat än en helt underbar vecka!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda

YOU ARE HOMEEEEE :D

2009-03-07 @ 15:16:03
URL: http://amandastael.blogg.se/
Postat av: Alma

Åh så kuuuuuuuul! Fina bilder :D

2009-03-08 @ 16:00:06
URL: http://grinkgo.blogg.se/
Postat av: Frida

Härligt :D

2009-03-08 @ 16:33:13
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0