Keep going

Haha min statistik är fan pinsamt låg...men äh, jag skriver på ändå, för mig själv... i min ensamhet.

Dagen slutade tolv, Amanda och jag skippade träningen och gick istället på stan ett tag innan vi mötte upp några klasskompisar och hade en trevlig liten pratstund inne på frasses, sen vi vandrade hemåt tillsammans med Jessica.
Väl hemma kröp jag ner i soffan och tittade på Rädda Willy 2 (a), den är sööt. Sen ville jag duscha...igen...jag har fått nåt fel, vill typ duscha heeela tiden, förut var det typ det dryygaste jag visste, men där ser man...jag utvecklas visst! Resten av den läxfria kvällen har jag planerat att städa och slå in paket, kuul ju, dags att tagga till!?!? Annars så har jag lyckats med att förstöra min idag nyinköpta foundation eller vare är...var nära på att tappade den , så jag ba högg till och helt plötsligt hade jag 3 naglar nerkörda i geggan och hade skapat 3 fula hål. Typiskt mig! Nu är den såhär fin (det är djupa hål):


Kommentarer
Postat av: Frida

svar: haha, jag tänkte inte ha något riktigt namn, mer följa i dina spår då det gäller att uppdatera oftare ;) =D

2009-03-26 @ 21:00:05
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Alma

Ahahaha amendu FIN!

2009-03-27 @ 08:20:48
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0