Try again

Pappas tappra försök om att få fram vad han tyckte om Agnes guldoutfit i melodifestivalen:
"Gulddräkt, int tyck jag att det är nå... det är ju som..... guld."

Min lördag får ett G+.
Träffade min goa granne och vi hann dra igenom många samtalsämnen på 2h. Sen övertalade jag Amanda att följa med mig till min storasysters tacomiddag på Ersboda, det var gott...sen for vi vidare till sjukhuset och hälsade på lilla farfar som är en riktigt hårding till gubbe och han är bäst! Melodifestivalen får inga andra komentarer av mig än att det borde läggas ner. Och sist men inte minst så lyckades jag göra mig en header, om den blev bra vet jag inte riktigt men mer avancerat än så ligger inte på min nivå, så detta får duga. Fick dock lov att tjuva lite hjälp av Sofia med att lägga upp den xP.. internet tjafsar med mig så färger och skit fixar jag imorgon. En lugn bra kväll var precis vad jag behövde men nu ska här sovas :).

Kommentarer
Postat av: Frida

fin blev den jue :):)

2009-03-15 @ 10:40:45
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0