Jag har inga vapen att ta till


Vaknade, låg kvar 40 min extra, klev upp, halvt stress fikade/sminkade mig till westlifes söta låtar, attackerades sen av 2 hemska mjölkattacker och kom därför försent till skolan (gjorde dock en väldigt snygg entré)! Kan tyvärr inte kalla det en härlig start på varken denna måndag eller veckan. Men dagen tog sig faktiskt och blev en bra dag ända tills sista lektionen då mitt huvud typ sprängdes sönder och ögonen knappt klarade att vara öppna... men efter en snabb sväng på stan med Amanda där jag köpte mig ett par nya jeans så sitter jag nu här på min hårda säng och har tänkt däcka ihop en timme innan det detta hus ställer till med äckligt palt-kalas...eller alltså, det är inge fel på Farfar och pappas paltar, bara sjukt osugen! Nä nu, täcke, kudde, sova!

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

jaa.. eller hur ;o jag var helt besatt tidigare!

2009-03-09 @ 16:29:11
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0