Solen går upp över kk-gränd


Det är sol och vår och sommarkänslorna bara svämmar över! Snön och kylan skulle bara våga sig tillbaka, då tror jag hela Sverige skulle gå under. Men eftersom det än så länge endast är mitten av Mars vilket innebär vårvinter så har jag en ond känsla av att det är just precis det som kommer att hända inom en snar framtid. Men än så länge kan man ju le och tagga livet. Jag planerar redan valborg, asbra xD. Jag och Marica satt för ett tag sen vid msn och pratade sommarlov, sol,sték, brundbrända killar och framförallt sommaflörtar...tänk att ha en, gu se mysigt det vore, att gå sådär längs strandkanten och hålla handen...jag skulle dock säkert bli kär...men det kan man ta itu med sen, haha ja det skulle iaf göra min sommar snäppet bättre ;P. Men än så länge kan vi bara längta och vänta, har som tur är fjällen till påsk att se fram emot vilket är tur, annars hade jag gått under. Får bara hoppas att vintern fortfarande stannar kvar där uppe så vi kan köra skoter utan att isen spricker och slipper åka snowboard i salsk. Men nu får det vara nog med sommarprat för idag, ska ta tag i svenskahäftet för sista gången istället....tagga 3timmars A-kursprov i Aulan imorgon..naaaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0