Ond nagel bruten


Några väldigt små bilder från i lördags...


Vet ni hur mkt jag skulle kunna ge just nu för att få fara till fjällen och bara vara!? Jag vet inte riktigt själv men det är mkt iaf. Imorse fick jag inte ens gömma mig under täcket utan var istället tvungen att kliva upp 8.00 och cykla iväg med pappa på utvecklingsamtal och våran elevhandledare Lotta är egentligen väldigt söt, extremt mesig men ändå väldans gó. Och bara för att göra precis tvärtemot min egen vilja så cyklade jag sedan vidare till gymmet och körde hårt i nån timme, usch och fy...men nu kan jag iaf va lite stolt. Resten av dagen lär gå åt till ännu mera hjärnanalysering (säkert bra men sjukt jobbigt), lite plugg, väntan på obesvarade sms, och våfflor hos Amanda eftersom vi igår bytte ut det mot nåt banantjolavips. Låter som en lagomt bra ledig dag. Nu ska jag bil vän med min tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0