Och nu brinner hela skogen

Jag är tillbaka ska dock fatta mig kort eftersom jag är sjukt jävla sliten, trött, skabbig och stel, men ändå så sitter jag här i pyjamas, på sängen, med datorn i knät och ser på Wipeout. Vad ska man säga om våran lördag då? Jag kan försöka sumera den med endast några ord. Party,Musik,Underhållning, och lite Drama. Ungefär så. Jerry drog helt klart kvällens bästa då han sprang, halkade, flög och föll under loppet av 2sek. OJ så galet bra, fick ett såntdär skrattanfall som kommer från magen och verkligen är påriktigt, helt underbart! Men nu har jag varit vaken sen 10.00 igår morse, så ni kan förstå jag går på 100% överskottsenergi och egentligen inte är så medveten om vad jag gör, så jag ska avsluta detta inlägg med att säga att  jag är väldigt glad att mina barndomsgator alltid förblir mina barndomsgator. Random jag vet men det kändes ba så bra när jag kom fram till det idag, så jag fick lov att skriva ner det xD. Och för er som aldrig testat sova i en sackosäck så kan jag meddela er att det inte är något vidare skönt, finns det ett annat alternativ så ta det! Bilder kommer imorgon under min lediga dag men nu ska jag minsann sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0