nej se det snöar

Och där försvann våren! Näe eller förhoppningsvis så hinner det inte denna fallande snö bilda värsta vinterlagret på marken. Jag är vaken, sovmorgon äääääger, nu är jag typ utvilad trots min lilla sena natt igår efter hemkomsten från Nanny. Där käkade vi + Emy  våran "lysmat" och hade det alldeles trevligt och slutade upp framför Wipeout och Så ska det låta och skrattade så vå grät. Nu "sitter jag häär och äter min fruukost" och ska snart hoppa på min röda racercykel och cykla till skolan och efter den så bäre av till gymmet för träning, Det är såå mkt måndag idag....jag tror inte att jag gillare, men än har jag inte bestämt mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Äru på att fara med mig på gymmet imorgon också? ;)

2009-03-23 @ 17:31:34
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0