Nä nu sa du fel

Jag har egentligen ingen tid har knappt pluggat nåt och ska träffa Nanny som är tbx, om 10 min och efter det lär kvällen vara slut...men än så länge är det ju bara måndag. Helgen avslutades som sagt hon Nicke med honom, sofia, foppa osv. Nicke ägde ut oss andra i Wii och sen bar det av ut i snön för lite snöfotboll där tacklingarna duggade rätt tätt, eller för min del så var det endast bara försök till tacklingar, men jag ägde dom ändåå!! haha. Jo men det var kul...tagga ba grönt gräs och en riktigt konsträgplan, då ni...då ska alla få med mig att göra =D. Jag hann även med att göra mig nyttigt kvällsfika och ett 25min samtal från Jesper innan helgen hel tog slut och ersattes av måndagen.

Annars så gjorde jag och Marica en fin liten skills framför en hel hög killar vi kafeterian idag!! och jag fick en ny datoor!!! yeeey...nu måste jag bara hitta hjälp från olika håll och kanter så jag kan få den uppdaterad och installera alla grejer jag saknar... men det får bli under veckan. Nu bär det av till lägenheten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0