Mitt i natten

Jag har just varit med om den absolut läskigaste cykeltur jag någonsin varit med om...usch, vädret är sådär grått,svart höst/vinter, kallt, bålsigt, kusligt och bara allmänt läskigt så jag fick såklart en såndär hemsk känsla av att någon hela tiden förföljer en vilket gör att jag hela tiden tittar mig bakåt över axeln och reagerar på minsta lilla ljud, sen blev jag även rädd varje gång jag ser min egen skugga. Sen var det en bil.... den stod stilla, den var svart...jag såg den ba tvärt och typ trodde att jag skulle dö, haha på riktigt, jag lovar...det typ gick ett dödsrus genom min kropp och hela jag ba stelna till. Usch usch usch....  jag önskar jag vore kille, då kunde jag ba cyklat där för mig själv och bara sett allmänt cool ut...eler okej, jag hade nog varit rädd ändå, men inte lika mkt. Annars så var kvällen jättetrevlig, mina fina spel som jag hade tagit med kom aldrig till anvädning utan vi pratade istället flera timmar i sträck och jag lovar...det var intressanta ämnen ;). Men nu håller mina ögon på att svidas sönder innefrån och ut, så sängen here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0