"Kalla mig sill"

Våran lärare snackar om vad GA-dagen imorgon kommer att handla om:
-Jo, men det är viktigt ämne, det handlar ju om att alla är lika mkt värda...det heter Vi och dom andra.
haha ja...de får det verkligen att låta som att vi alla är en....naat, snarare tvärt om ;P.

Idag var en fin tisdag...solen sken, luften var skön, snön var slask på den positiva sidan, klassen var glad och alla lärare utom matte-Anders var på humör, efter han hade klagat på klassen var den enda komentaren jag fick av honom "Du fattar visst" sen gick han. Humor! Min kropp typ värker från allt springande på snöfotbollen och av alla tacklingar + träningsvärkfrån träningen på gymmet igår, men det är ju positiv värk så he ä ba till å härda!

Tetrisrekordet på denna dator är för tillfället 77 som jag som vanligt "slog" på en Nklektion...men nån gång när jag är på depphumör ska jag, bara för att få deppa lite till, ta fram det och försöka att slå mitt riktiga rekord och verkligen känna att jag inte har nått liv. haha...jag planerar att sparka lite på mej själv när jag redan ligger ...bra anna...you go girl! xD haha.

Men nu blire svenska och sen tänkte jag avsluta kvällen lite fint med Ice Ages 2, kände att det var längesen och jag började sakna Sid (a).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0