"Jag går på Nk ben"

Igår höll jag på att halka på mina kilklackar 2ggr inför publik. Första gången var inne i matan där någon hade spillt soppa på golvet som jag inte såg utan klev i och typ for iväg en halvmeter med ena benet samtdigt som ajg tjöt rakt ut...pinsamt!
Andra gången var i den stora S-korridoren där någon tappat banan (??) på golvet som jag gick i och gjorde precis samma sak som med soppan... hemskt!!!





Idag....gjorde jag inget speciellt...tror jag. Nä...en vanlig hederlig onsdag med minusgrder och lagomt dryga lektioner. Efteråt bar det som sagt av till Nannys lägenhet tsm med Emy där vi käkade kex och skrattade åt vår sjukt bra humor. Vi 3 tillsammans måste nog vara bäst i världen!

Snart ska jag äta midddag vilket innebär maaat vilket är det bäästa som fiinns!!! Och sen så sticker jag till Sara och träffar mina andra må brudar....värsta tjeeeejkvällsdagen jag fick, asparty ju! Nu, MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0