I'm an Englishman in New York

Klockan är 12.30 och vi slutade skoldagen för en halvtimme sen så nu sitter jag här på min säng med datorn i knät (jag vet, precis så jag sa att jag inte skulle göra...) och ska skiva svenska. Idag är jag trött, men jag döljer det hela och är asglad och övertaggad istället, det är ju dubbelt så kul =D Munnen har gått på mig stup  i ett och inte har jag pratat på svenska heller, hehe nej...engelska har varit dagens språk, dock var väldigt mkt oseriöst och halvt svengelska, men ändå.... bra träning ju xD. Angelicas "spända näsborrar" var inte heler att leka med...

Idag vill jag vara med Nick Jonas...typ...gå en sväng med honom på stan eller nåt =D Fatta kul ju...sen skulle han få spela lite gitarr för mig och sedan bjuda mig på en asgoo middag på nåt fett elegant ställe..men BARA som kompisar! Synd att han är i USA =(

Nä men nu har den första lediga timmen bah flugit iväg och jag har bara "ynka" 5h på mig med läxa och tjafs innan jag och amanda cyklar iväg mot midgårdsskolan för deras föreställning.... =) Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Frida

tror jag har glömt mobilen på skolan men ni cyklar ser jag, då cyklar jag hem med er efteråt. Vi skulle inte samlas efteråt så jag är nog klar ganska snabbt sedan. Vi synes ikväll kraom =)

2009-03-12 @ 16:02:09
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, alldeles för mycket mitt liv!

2009-03-12 @ 16:39:14
URL: http://amandastael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0