Tiden ba flyyyger iväg


Det är verkligen sjukt hur snabbt det går. Idag fyller min stora lillasyster 16 år och detta är alltså anledningen till varför jag är vaken, har käkat frkost och nästan är påklädd då klockan endast är sju. Hon fick sig en riktig Sweet 16 sång med goa morgonröster och lätt det charmigaste paketet av mig, så det så! =) För ett år sedan vaknade vi om 2h upp i fjällen, gick upp till storstugan, sjöng och åt tårta osv...sen stack vi iväg till backen och körde snowboard hela dagen, fast först delade spådde vi in oss i bögrösten, O och J...ungefär nåt sånt. Haha ja... fina minnen. Och när jag endå är igång måste jag ju bara dra upp att det idag också är prick 4 hela år sedan våran "sladden-upplevelse" för oss 3 även kallad våran enda "Nära döden upplevelse" eller okej, jag var inte inblandad...kom flera meter bakom på en sjukt seg skrana men däremot så såg jag allt....Emy och Nanny på samma skrana i fullfart...Skotern och sladden nere på isen, närmare, närmare osså PANG, Emy tappar andan, Sture tror att hon typ är död och skriker, Nanny slår smalbenet och skriker hon också jag kommer sakta och säkert närmare olyckan och fattar inte så mkt. Haha ja alltså för er som inte fattar så är en sladd nån järngrej man har för att göra "issnön" mer platt och de kunde ungefär nästan blivit spetsade av järngerjerna som sticker ut på sidan. Japp nu vet ni, och jag säger som Kenza "Här är man trött men det är fredag så jag är glad"...och en rolig för min del helg väntar. Men nu, skooolan.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, Hälsa grattis =)

2009-03-27 @ 09:54:57
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0