How you doin' ?

Mina naglar är typ sjukt fula, och det blir typ inte bättre av att fila dom...särksilt inte på höger hand då jag måste fila med vänster, det blir ba fulare...eller iaf konstigare, men jag kör på ändå. Dagen flöt på, i början var hela klassen allmänt taggad, Emma höll på att flörta med italienaren och allihopa sattsade hårt på volleybollen. Sen dog vi halvt....men det var fredagseftermiddag, då får man dö. Men nu är det helg!!!! Yeeey. Ikväll ska jag cykla med min ryggsäck till lägenheten och ha en myskväll med Nanny, sen ska jag minnsan sova men allra först tänkte jag fila klart min andra hand och käka tjockpizza!!!! Men nu mina vänner, nu lever vi helgen som för min del dessutom är 2 dagar längre =D party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0