Hemsk natt, tidig morgon

He blev en trevlig kväll igår tillsammans med syjuntan. Prat,skratt och bara allmänt flum passar perfekt att lägga in på en onsdagskväll mitt i veckan =). Sen skilldes vi åt för att sova och jag lyckades....enda tills klockan 03.50 då det typ ramlade ner en isklump från antingen taket eller himlen ner på mitt fönsterbräde. Jag trodde det var ett pistolskott och vaknade och trodde jag var död samtididgt som mitt hjärta hoppade upp till halsgropen och jag typ dog på riktigt. Jag lovar, det var väldigt hemskt! Sen kunde jag såklart inte somna om på 2h eftersom hjärnan blev överaktiv och började producera 100 tankar per sekund. Sjukt drygt...men tillslut så lyckades jag, men det var dock endast en timme innan klockan ringde. Så nu sitter jag här lagomt trött, lagomt irriterad och ska om ett tag cykla iväg till skolan som som tur är slutar 12.00, partyyy!! Ha en trevlig torsdag världen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0