hej sköldpadda

Lovet är slut. Sorgen är stor. Minnena och bilderna finns kvar. Bah till å härda fram till påsklovet.

Jag glömde bort att jag hade en blogg..hade inte en tanke på att uppdatera, men vad gör det med mina få läsare. Haha, ingenting....fast det såg faktiskt lite hemskt ut när man var borta en vecka och statistiken ba rasade totalt, så nu är jag tbx och lovar att fylla mina kommande inlägg med mkt kärlek, omsrog och väldigt intressanta saker. jag vet att ni taggar!!!

Gunvald, han är en galet skön person men NEJ han är icke snygg. Bröst för den delen är också väldigt fula... i bh ska dom va, där passar dom bra. Sen har jag också kommit på att man hinner odla mkt hår på en vecka... benen hinner bli såkallat håriga och ögonbrynen blir små fula spretiga granbarr. Men precis som Chris sa så bli det många "Fashion disasters" i fjällen, och dit kan man nog räkna de håriga benen och graniga ögonbrynen.

Jahapp, så var dagen slut. Tagga 06.40 imorgon.....naaaaaat!!! usch blä och fy. För en vecka sen låg vi i lillstugan och hade just spelat TP och Beck, det är helt sjukt vad tiden rusar iväg. Snart är vi döda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"'Fashion disasters' i fjällen"



Haha, bästa :D

2009-03-09 @ 19:05:15
Postat av: Frida

ojdå, förra kommentaren var från mig! :P

2009-03-09 @ 19:06:04
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: A

Gunvalld är visst snygg.

2009-03-09 @ 20:18:28
Postat av: Alma

Bröst för den delen är väldigt fula... haha! Och du, Gunvald är het. Det bara är så:)

2009-03-10 @ 16:58:17
URL: http://grinkgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0