"Har du slutat prata med boken nu?"

Denna fredag startade 8.20 i aulan tillsammans med mkt nervösa LD1ADare och 3 klasser till. Det tog 2,5 timmar, tappade och rullande äpplen, några fnissanfall och en massa knapprande på datorn innan det var klart, men nu är det över och vi kan lägga det bakom oss. Dagen fortsatte sen med en halv mattelektion och 20min ULS innan vi slutade och jag drog vidare till stan där jag mötte upp Nanny och gjorde några småärenden innan vi satte oss på Max och gjorde ingenting.Nu sitter jag är på sängen som vanligt med datorn i knät och på tvn går just nu Scrubs som jag sitter och skrattar för mig själv åt :P Och helgen ska mkt fint startas med en myskväll hos Amanda tsm med Frida och Angelica, men innan dess hade jag tänkt börja på Män som Hatar kvinnorboken så jag hinner läsa ut den innan jag ser filmen.

Jag fick nyss värsta uppenbarelsen av reklamen, dock inte så positiv, men det ärju coolt ändå...nu ska jag läsa, sen ska jag utforska min uppenbarelse. Adjöö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0