Hakuna Matata

Det är som ord är bra,
Hakuna Matata, gör att man blir glad
Inga bekymmer, man är lycklig vardag....
 

Alla jag snackat med och bloggar jag läst hittils denna dag har vaknat klockan 10.00, även jag. Eller jag vaknade faktiskt klockan 9.00 men låg kvar en timma och ba njöt, sen drog jag upp rullgardinen och möttes av värsta stora gula solen så jag drog på mig kläder, käkade frukost, hoppade på min röda racercykel och racade till stan där jag inhandlade till måstesaker innan jag drog vidare till gymmet och tränade en timma. Så nu är ja hemma och klockan är endast 13.50 vilket innebär att jag fortfarande har mkt kvar att få ut av dagen. Bara toppen. Ändå att vädret kan påverka humöret och känslorna så mkt, coolt tycker jag. Idag ska ingenting få förstöra mitt glada humör...så det så =D Men nu ska jag dra vidare till duschen, lunchen och läxorna, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0