Hace frío

Mucho mucho frío....jag trodde nyss att mina öron var förfrusna efter cykelturen hem från Nanny, men de tinade upp och nu mår de bra. Fredagskvällen var alldeles perfekt och ensamma i lägenheten såg vi Så ska det låta, dansade lös till partyskivor, ringde samtal, smsade sms och smidde planer samtidigt som vi var sjukt trötta vilket rsulterade i sjukt massa skratt/fnissanfall. Bara härligt. Men nu är vi iaf taggade inför morgondagen som dels bjuder på ett badkaaar!!! Partyyy,det var längesen jag badade i ett badkar, jag saknar vårat. Vet inte om jag hinner uppdater imorgon pg.a tidsbrist och ingen tillgång till internet (nu lät jag som en äkta "gangsterbloggare" igen! xD) Annars så finns jag med 99% säkerhet här igen dagen efter =). Nu ska här fixas och donas lite innan det bär av till sängen för en fin liten helgnsömn. Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0