Fredag den fucking 13nde

Haha jaa... Sjukt så fruktansvärt arg och less jag var när min dator från skolan inte ville sig till att starta när jag som allra allra mest behövde den. Den fungerade liksom helt normalt imorse när jag använde den för att lyssna på musik, sen stängde jag av den, lämnade den hemma....osså kommer jag tillbaks och den är döare än dödast. jaja... trots ett inre psykbryt så överlevde jag och tvingades sätta mig vid den "stora datorn" och skriva om hela min novellanalys + självvärdering. Men det är någonting med stress och hets, man jobbar 5ggr mer koncentrerat och tänker verkligen på vad man håller på med, så därför, efter 4h är jag nu klar och har skickat in arbetet på fronter! HALLELUJAH! 

Jobbade faktiskt inte 4h i sträck utan tog en timmes paus där klockan 18.00 och for med familjen och åt Tahimat i grubbeskolans kära lilla matsal. Det var gott men jag lyckdes tugga i mig nån röd liten äcklig sak som var hur jävla stark som helst... min tunga svällde typ upp och både ögonen och näsan rann, hemskt! Jag lovar att många av mina smaklökar dog... sen på vägen hem var jag 1dm från att bli påkörd av en galen bil i full fart som svängde utan att sakta ner. men ja....det är ju trots allt Fredag den 13nde, så jag får skylla hela min dag på det!!

Men nu mina vänner, ska jag ta min röda lilla racercykel och styra mot Almas place där jag ska få träffa några av världens goaste människor =D Men tare ugnt nu, gör inge dumt för det är fortfarande fredag den 13nde!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

JA :D pimpeltävlingen for lajjfff :D

2009-03-14 @ 00:44:14
URL: http://lunaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0